Kungsör!

Precis kommit hem hehe..
Förlåt för as dålig bloggning men har varit borta hela dagen!

Dagen började med att vi åkte till Hööks och där köpte jag endast ett skärp. Då ridstövlarna jag skulle kolla på hade dom så klart inte fått in..

Sen var vi inne på Tuna zoo och där köpte jag "kräcker stänger" till Timon och ett tugg ben till Qwintus. Sen fick vi även en söt liten rosa låda till som Timon ska få. Och sen fick vi smakprov på ett foder!

Sen var vi inne på Willys och där köpte jag Cola , b&j , godis (Pytte lite faktiskt!) och tuggummi.

Sedan åkte jag hem och stack ut och träffade Anna vid halv sex ca och vi va ute och gick och mötte Kb och sedan gick vi hem till mig och sedan hem till Anna. 

Sen åkte jag hem till mormor och morfar ("till mig"). Och vid 22 tiden följde jag med mamma när hon skulle sjussa min morbror (mammas bror alltså) till Eskilstuna och ja.

Så nu ligger jag här i sängen och är svin trött.. Har även hunnit träna på tränings cykeln , 6 km duktigt!





//Emma

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: