STOCKHOLM BITCHESS!!

Jag va ju iväg idag, och jag va i Estocolmo, Stockholm! Centrum dårå. Tog tåget dit med mamma och min bror Patrik, och det var första gången för mig (alltså att åka tåg och va i centrum!) 
Kan säga att det var inte så himla kul, kan inte gå på stan med mamma eller Putte. Mamma blir stressad av allt folk och jag hittar ingenting jag vill ha för att Putte inte vill kolla på tjejsaker. Haha.
Men i alla fall, fick med mig en laddar-sladd som jag behöver till pappa så jag har 2 laddare, och slipper släpa runt på 1, och en t-shirt från GinaTricot. Fanns inte så mycket, alla saker var likadana, tråkiga. 
Tröjan vart lite stor, fick ta M när jag egentligen har XS men den krymper ju i tvätten, och annars hade den varit för liten.



 
Sen tog jag lite foton på självaste stockholm, så här får ni dom också

















 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: