Pizza dag 2

Haha, åt pizza igår precis innan konserten (eftersom alla andra gjorde det) och idag fick mamma lön och orkade inte laga mat så min bror gick och köpte pizza till oss :3
Kan säga att denna vecka har jag blivit riktigt fet, men ändå haft sjukt kul!

Vände upp och ner på i princip hela huset förut idag och letade i 45 minuter efter mina nycklar som var spårlöst försvunna. Mamma hittade dom för att hon kom emot en jacka som hängde för nycklarna som jag hade hängt fel i hallen. LOL.
 
Sen stack jag till Jessica som va med Jennifer och jag och Jessica körde playstation, nåt spel som man slåss mot varandra, och det skiftade med vem som vann. Sen cyklade jag förbi ICA på vägen hem och sen så nu är jag hemma. 
 
Imorgon blir det bio med syrran och hennes barn, ska kolla på Turbo snigeln, hennes barn är ju bara 7 och 3 (tror jag) så dom kan inte se på så många filmer på bio som dom får kolla på.
Bloggar mer imorgon!
 
 

Kommentarer
Anonym

Hur gammal är din syster? Eftersom du är 13 och hon har 3 barn? När fick hon sitt första? Har hon bara 2 eller har hon fler?

Svar: Min syster är 29 tror jag, nånstans mellan 28-29. Hon fick sitt första när hon va 21-22, den äldsta som är 7 år fyller 8 om en månad. Hon har 3 barn, och den yngsta är 1 år i think :)
sistersriders.blogg.se




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: