Svårt beslut..

Smsade ägaren till min förra medryttarhäst igår för hon jobbar på en ridskola, ifall det fanns plats i nån grupp på onsdagar eller torsdagar som jag kunde börja i efter nyår. 
Hade 2 val i huvudet; rida på Stjärnholm eller Bullersta.
Fick det här svaret:
 
Sen så har en annan kompis till mig en medryttarhäst i Skavsta, eller precis innan då så man kan cykla dit Där kanske jag kan börja gratis.
 
Så just nu har jag 4 val.
1. Börja rida Carina igen på helgerna (eftersom det är så långt så är det svårt med skjuts)
2. Börja rida på Sjärnholm om det finns plats.
3. Börja rida på Bullersta om det finns plats.
4. Bli medryttare på en av hästarna med min kompis.
 
Har såklart tills jul på mig, men frågan är ju då; Vad vill jag?
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: