50 saker om mig

1. Jag stör mig på folk som använder "oxå", "vgd", "mkt" och andra förkortningar
 
2. kan inte leva utan coca cola!
 
3. har sjukt dålig syn fast använder inte glasögon. 
 
4. Mitt namn Johanna betyder "Gud har förbarmat mig"
 
5. Jag heter Johanna Elisabeth Johansson
 
6. Jag ÄLSKAR muffins! 
 
7. Jag har en väääldigt speciell hund.
 
8. Jag har tix
 
9. jag stammar.
 
10. jag har tre katter
 
11. jag har typ talproblem
 
12. min familj betyder allt för mig 
 
13. jag har haft en foderhäst 
 
14. den hette Baldur från mellomgården och ansågs som farlig. 
 
15. Min bror heter Victor
 
16. jag har inte tagit ett egopics på 2år (stolt) 
 
17. jag har Ask.fm där heter jag Johannajohanssonxd
 
18. fråga gärna mig på ask. 
 
19.jag har lockigt hår 
 
20. jag har färgat mitt hår brunt en gång 
 
21. jag bor 2 km in i en skog på landet. 
 
22. min favvo färg är allt haha. 
 
23. jag har haft 6 bloggar med denna
 
24. kinapuffar är mitt liv. 
 
25. jag har problem med mitt knä
 
26. jag har 7 islandshästar 20 meter utanför mitt hus
 
27. jag rider på Wiebo
 
28. Jag är 00a
 
29. alla i min klass är allmänt knäppa
 
30. jag har aldrig träffat min morfar
 
31. jag har haft 11 katter
 
32. jag är född den 29 augusti 2000 kl. 16.42 
 
33. jag har tagit tag i springningen. 
 
34. jag har aldrig åkt Kanonen på liseberg
 
35. jag har haft vattkoppor
 
36. jag har bloggat med Emelie innan 
 
37. jag är yngst på bloggen
 
38. jag har blå ögon
 
39. jag har brun/blåndt hår
 
40. jag har ingen kondition
 
41. jag har varit sjukt rädd för en sak men en underbar vänn har hjälpt mig med det. 
 
42. min mamma säger att jag ska gå till en Talpedagog
 
43. jag tycker inte att min skola är speciellt bra
 
44.  jag har kik 
 
45. jag får en Samsung Galaxy s3 om en månad eller om några veckor
 
46. jag älskar hästar 
 
47. jag hatar ormar och falska vänner 
 
48. stör mig på folk som inte tycker jag är mig själv 
 
49. mitt favvo ämne är Svenska då jag gör som jag vill haha 
 
50. JAG ÄR BÄST!! :D
 
det var 50 sanningar om mig själv! 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: