8E's klasskonsert

Åh vad dom va duktiga vår lilla paralellklass :')
Var som sagt på skolan ikväll igen eftersom 8e hade klasskonsert, och vi skulle sälja fika. Kan säga att vi tjänade en slant och hade massor med kakor kvar så jag typ proppade i mig lite av dom godaste, hehe :3 
Kollade även på konserten då, eftersom det inte fanns så mycket att göra annars, och dom var verkligen jättebra! Haha våran klass applåderade mest tror jag ;p Alltså av alla föräldrar och syskon som var där. 
Sålde mycket fika i alla fall, hade 2 platser där det var fika och jag stog i kassan, klarade det rätt så bra, fick blackout på en förälder men jag känner henne så det var lugnt, hon är också lärare så hon kunde hjälpa mig ;)
Men annars gick det bra.
 
På torsdag är det våran tur att stå på scen! Hoppas verkligen ingenting går fel så vi skämmer ut oss hehe.. Har typ lite scenskräck.. Aja, det gick bra sist så hoppas det funkar denna gången också! 
 
Asså jag bara skriver och skriver men jag tänker inte ens på vad jag skriver.. Hoppas ni fattar i alla fall haha!

Imorgon blir det riktig musikträning efter skolan, då ska alla som kan träna i aulan, i typ 2-3 timmar med musiklärarna och på torsdag tränar vi ända från 14.40 tror jag till kl 17.30. Så då blir det också riktigt träning! Älskar musik i alla fall så det är lugnt ;)
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: