Allmänt trött - ute i skogen

Hejsan svejsan! 
Det här blir ett litet inlägg för jag är så himla trött verkligen! Vet inte vad som är fel med mig, höll på att svimma idag på idrotten.. Det blev helt svart för ögonen helt plötsligt :o Och så spökade mitt knä..
Men i alla fall, efter skolan så drog jag hem till my sistah och vi drog ut till Ekensberg och plocka svamp haha :3 Va inte ute länge alls, så när vi kom hem så städade vi lite hos henne :o Och katterna på videon där nere är hennes kattungar som är helt fucked upp :s 
Jag fick verkligen inte ha min sockerkaka för mig själv :c
 
Men i alla fall, statistiken går fortfarande neråt och har inte fått kommentarer på ett tag! SKÄRPNING! Tycker ni bloggen är ointressant eller? Kan ni svara mig? 
 
Har flera inställda imorgon om roliga saker att läsa om, så håll koll under dagen imorgon!
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: