do not look down if you don't see what you want, look into the future

don't look down if you doesn't  see what you want, look into the future
 
 

kände att istället för att sitta hemma och nörda PLL så tog jag tag i det på riktigt.
Jag tog på min springkläderna och dubbla kneepads och tog mig en runda hem till farmor. Sprang nere vägen till ica och sedan till farmor. 
Hade hunden med mig och till min förvåning sprang han faktiskt väldigt bra, han som brukar springa så långsamt han kan ökade brevid mig hela tiden! 
Hade aldrig klarat att springa så pass långt om One Direction inte gjorde mitt huvud lugnt.  Jag har en tendens att öka hela tiden och då har jag inte en chans att springa så långt. Är faktiskt väldigt nöjd över mig själv då jag nästan aldrig tar tag i det. skulle inte kunna göra detta utan 1D faktiskt haha
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: