Grymmaste ridpasset!!

Idag red jag Britta på lektionen , jag och hon passar verkligen inte ihop.
Men idag , det bara klickade och jag litade verkligen på henne. Shit så bra ridpasset gick.
Vi tränade mycket på halvhalter och halter.
Och hon som aldrig kunde stå stilla och springer iväg lyssnade perfekt . åh blev så jävla glad över att rida på henne! Och hade snodd som var inte ens spänd och jag kände verkligen hur hon började jobba under sig och ridläraren berömde massa att jag red henne bra osv! Så sjukt glad jag blev då<3
Ibland hände det att jag tog lite extra hårt i henne för att hon sprang snabbare och det e något jag verkligen måste träna bort då hon e så otroligt känslig i munnen. Och även fixa min sits i galoppen för den e verkligen hemsk. 
 
Åh detta kan jag leva på länge.
 
Sjukt fula och hemska och gamla bilder från när jag red henne första gången. Ska försöka fixa fotograf så ni får se hur det ser ut nu! 
//Emma

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: