KONSERTEN

FYFAN VA NÖJD JAG ÄR! 
Va sjukt nervös innan men tyckte att det gick super, duktiga 8E som fixade fika! 
Åhh va kul de va, det kom massor med folk och massor med applåder! De bästa va nog låtarna som va så bra! 
 
Smälte verkligen när Sanna sjöng Butterfly fly away! Hon sjunger så himla fint den där lilla ängeln! 
 
Tyvärr tog jag/mamma inga kort (mamma fattar knappt en kamera och jag kunde ju inte ta kort eftersom jag va med på scenen) men det gör ju inte så mycket!
 
Asså, har haft sån otur idag verkligen! 
Först imorse, vaknade jag sjukt tidigt och kunde knappt somna om, sen fick jag jätteont i magen vid lunch, de var såklart mensen som kom så jag var tvungen att cykla hem och fixa det.
Sen så hade jag jätteont i halsen idag.. Men det gick bra ändå.
 
Sen åt vi pizza, jag delade en med Fanny och då fick vi en burk cola och sen nere i logen (stav?) så höll jag på att tappa den så jag spillde ut lite på en bänk och nästan på Johannas plattång.. Men sen efter det så gick det bra, som tur va.
 
Lena, min syster och en av hennes barn, Jasmine kom också så det var lite extra kul. Pappa åkte under pausen, han orkade inte va kvar, men det är lugnt för mig han var där en stund i alla fall :)
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: