Mot Bullersta!

Hej! Nu är jag påväg till Bullersta igen! Haha en vecka sen sist! Nej men Isabell har hoppning idag och hon ville att jag skulle filma och jag ville såklart åka till Bullersta så ah :)

Känns som att det är bara jag som bloggar här.. Men har sagt till dom andra att blogga mer :) vem tycker ni det är roligast att läsa ? 
Skulle betyda massor om ni svarade på frågan. 

Fick reda på idag att vi har religionsprov vecka 46, det är ju ett tag kvar och våran bok ligger uppe på nätet, MOHAHA, så jag kan ju plugga på lovet nästa vecka.

Men på måndag nästa vecka händer det en rolig sak! Kan ni gissa vad det är? Den första som gissar rätt får en länkning och jag går in och kommenterar personens blogg! 
Så gissa på!! 

/Emelie 



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: