My Bobo <3

Åh vad jag älskar Oscar, han är så söt! Förra helgen när jag va ledsen och ensam i princip HELA dagen, nej men typ 8 TIMMAR så låg han hos mig i min säng i alla timmar och höll mig sällskap. Så söt verkligen :3 

Bilden är tagen ifrån precis innan sommaren, i typ slutet av maj. Alltså runt 3 år.  Min lilla älskling :* 
Det är så kul så om du har tråkigt så kan du alltid snacka med honom, seriöst han jamar hela tiden

Förra nyårsafton (eller innan det) så tände vi raketer utanför huset. Katterna va såklart inne. Sen när vi kom in så fräste Oscar åt mamma, han trodde nog det var hon som pangade och han är skotträdd. Mamma sa det till mig och jag gick upp på mitt rum för att kolla till honom. Grannarna höll fortfarande på ute. Han låg under min säng och jag satte mig utanför rummet (ifall han fräste åt mig med) och ropade på honom. Han jamade som "snälla emelie rädda mig" och kom till mig. Jag lyfte upp honom i min famn och reste mig, just då PANG! Han vart jätte rädd men hoppade inte ner, utan tröck sig närmare mig och la ögonen mot min arm som "jag ser ingenting så inget har hänt"
Sen låg han hos mig hela kvällen, mig och Fanny. Tog ett kort med hennes systemkamera då när han blev rädd och kollade mot dörren och den vart jätte bra men vet inte vart den är just nu. Så visar den nån annan gång! 

Hej då från mig och Oscar! 



Moses är med på bilden, mina små änglar <3



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: