Ont i nacken :c

Imorse kunde jag inte resa mig ur sängen för jag har 2 muskelknutar i nacken som gör att jag inte kan använda min axel som jag vill, inte vrida huvudet åt höger så måste vrida hela kroppen och kan inte luta huvudet mycket bakåt. Igår kunde jag inte röra mitt huvud alls D:
Tog en varm dusch förut i alla fall så lite bättre känns det väl. 
 
Imorgon ska jag hänga med min kompis till min gamla ridskola, Bullersta. Kanske ska börja där igen. I hennes grupp, men det får vi se. Hennes blogg: http://ridskoleryttarna.horseworld.se/
Kolla gärna in den! 
 
Nu har vi fått reda på från kommunen att Borgis klasserna ska splittras, och börja på den nya skolan. Men våran klass vill verkligen inte det, inte andra heller. Våran klass har tänk att strejka, men det är inte säkert att det kommer funka. Isf kommer vi få splittras till början av 9:an, och då har vi redan gått 2 år tillsammans. Och vi har 1 intresse, musik. Men nu ska ALLA klasser blandas så ingen kommer få som dom vill. Idiotiskt.
 
Men vi hörs imorgon! Nu måste jag sova, orkar inte med min nacke mer..
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: