Running time

Tjennare bloggen! 
 
Idag har varit världens slappaste dag! haft väldigt snabba lektioner som gått fort. På engelskan så kollade vi bara på film och på matten hade vi ett litet förhör med superenkla frågor ;) 
Efter skolan så kom Michelle hem till mig och vi tog bussen ner till elljusspåret klockan 6. 
Där mötte vi Caroline. Vi sprang 2,5 km p¨å 15 minuter, är väldigt nöjd då jag knappt klarade 2,5 km igår med mamma. Så jag är stolt! Jag stannade endast 3 gånger, brukar liksom stanna varrannan meter typ annars haha. 
Så jag är nöjd iaf, vi tog bussen hem och käkade tacos. Efter det så har vi ätit Clementiner, godis och massor mer. Men det var väll våran dag iaf ha det bra readers! ;) 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: