Så hemskt ledsen! - Bildbomb

Förlåt för att ni inte fått någon blogginlägg utav mig dom senaste dagarna :'( Men har verkligen inte haft tid. 
Haft mycket att göra och att  klippa in något snabbt blogginlägg på 5 minuter var inte ens i tanken! 
Ber hemskt mycket om ursäkt iaf! Men såg att mina underbara bloggvänner har bloggat mycket ändå så bloggen har ju inte stått tom iaf! :) 
 
Dom senaste dagarna har jag inte gjort så jättemycket. Blivit förkyld har jag tur i oturen också blivit. Fast jag har än så länge bara väldigt ont i halsen haha ;) Är sjukt hes och kan knappt prata hahaha. 
Ska ju rida på Wiebo senare idag typ kl 18.00 tror jag. Får se ifall jag orkar åka dit :/ men vill väldigt gärna åka ändå. Den finns ju kläder man kan ha på sig haha
 
Som ni ser så delar jag upp inlägget i olika delar. Men jag gör det bara för att det inte ska bli så jobbigt att läsa. Inte så rörigt helt enkelt. 
 
Idag var jag hemma från skolan eftersom att jag knappt kan prata. Men jag har ändå haft orken att fixa mitt rum! 
Mamma har varit och köpt lite lådor, hyllor, m.m :) Jag lägger upp före - efter bilder sedan :) 
 
Videon som jag gjort till Vera kommer upp i ett nytt inlägg då jag känner att det kanske blir lite mycket haha, men ni får lite bilder som jag inte visat :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: