Skakar av ilska

Fyfan, ligger och skakar av ilska. 
Min kompis ex är helt dum i huvudet. Han ber mig gå och dö för att jag frågade varför dom gjorde slut. Sen blev dom ihop igen, hade det inte alls bra, han kalla henne hora, sa saker om henne som inte va sant, va helt enkelt en cp kille. 
Nu påstår han att han och min kompis har haft sex men hon skulle aldrig göra det och jag har pratat med henne. Han svarade "Afan" på frågan på ask. Alltså om dom hade haft sex. Min kompis skrev då på en "fråga" senare att dom inte alls hade haft sex och då var hans svar: stick från min ask idiot. Dra och cutta dig själv nu eller något.
Vad är det för en kille? En idiotisk kille! Det är verkligen inte många som gillar honom!!

/Emelie



Kommentarer
J

De flesta killar är dumma i huvudet och beroende utav sex, bara att inse att det är så.

Svar: Ja, men det är helt sjukt hur störd han va. Fattar faktiskt inte ens varför hon stannade hos henne då hon blev kallad saker av honom när dom va tsm. /Emelie
sistersriders.blogg.se




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: