Träning träning!

Har tränat på allt och annat idag, har så ont så jag knappt kan andas.. Nej men idrotten hade vi en extra idrottslärare så vi hade 2 st, och dom pepprade ju på massor och vi hade redskap.. Hatar de! Eller vissa saker är kul.
 
Sen efterskolan på resurstiden så gick hela klassen, eller dom som kunde då (så typ hela) och tränade på musiken med musiklärarna tills imorgon då det är klasskonsert!
Är faktiskt orolig hur det kommer låta när jag sjunger för jag har jätteont i halsen.. Får köpa halstabletter imorgon och dricka te till frukost c:
 
Men nu ska jag sova lite, om jag kan sova! Somnade förut och sov kanske 1,5 timme och sen så vaknade jag, tog en dusch oh nu är jag här!
Så vi hörs imorgon, kommer nog fler inlägg mot eftermiddan/kvällen då dom andra tränar och jag lyssnar och har tråkigt!
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: