UVI

Nu är det så att jag troligen har UVI och det är alltså UrinVägsInfektion. Inte kul alls, men inte så farligt som jag trodde det skulle va när man pratar om det. Kom på själv att jag kunde ha det så googlade och kom fram på både 1177's sida och andra sidor om sjukdomar m.m. Så först och främst ska man dricka mycket (helst juice) och kissa mycket så att man "sköljer igenom" urivägen och bakterien försvinner. Men funkar inte det måste vi åka till doktorn och få pencilin (antibiotika) och jag kan verkligen inte ta tabletter, och mamma säger att hällre det än att ta flytande för det smakar bajs sa hon.. Men det verkar redan ha blivit lite bättre men vi får se om några dagar, man ska ju inte hoppas för mycket! 
 
Så nu får jag droga äppeljuice, eftersom man helst skulle dricka juice..
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: