varför är jag så dålig på rubriker. ..

haha jag vet inte,kommer aldrig på vad det ska stå hahahahahiaf. denna veckan har börjat dåligt. blir iggad i skolan pga att jag är med en tjej som dom andra inte vill vara med. jag blir så sjukt less på dom när dom håller på så. Det är inget fel på tjejen som jag är med! Det är alla andra personer som inte har något hjärta. red igår, hade Brunte en brun valack haha. Han var verkligen mycket roligare att rida än vad jag trott! han gick ner i form ganska lätt i början men han var lite kronlig så sket i det. Vi gjorde övergångar mellan korner på medellinjen. Brunte blev spänd när han såg att dom andra galopperade iväg så genade i några bocksprång haha, men är ju ganska van vid det så det var inte så svårt. annars gick lektionen väldigt bra tycker jag! Nee nu ska jag sova natti natti!!!!kram Johanna bilder printade från mobilen

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: