Varför bloggar JAG?

Jo varför bloggar jag fortfarande? När så många andra av mina bloggar misslyckas? Och att det finns intressantare bloggar? 
Jo, jag bloggar för jag tycker det är kul. Nej, jag kanske inte har många läsare men jag är öppen, jag skriver vad jag vill. Jag är öppen och står för det jag gör. Men det gör inte alla. Dom flesta vågar inte skriva vad dom tycker osv för dom vill inte vara annorlunda, Dom vill va som alla andra. 
Men jag är mer än bara annorlunda. Jag är jag. Folk tycker jag är konstig, men jag pallar verkligen inte va som alla andra, små flickor som sminkar sig och får inte smutsa ner sig. Jag leker gärna med lera även fast jag om 1 månad är 14 år. Jag gör det jag tycker är kul, jag går mot gränsen och kanske passerar den, annars är jag en bit mot den. Och jag ger mig inte först jag har nått den. 
Så tycker jag att fler människor ska va. #YOLO är ju rätt så gammalt, och många tycker det är fjortis att säga så. Men jag menar det verkligen. jJag lever upp till YOLO. You Only Live Once.
1. Det är sant, man har bara 1 liv.
2. Man ska ta vara på det livet, ha kul. Göra så mycket man kan.
3. Va galen. Dansa mitt på stan eller prata med alla nya människor i den nya klassen. Vad som helst.
4. YOLO! 
 
Bara man är lite crazzyyyy så lovar jag er att livet blir bättre, roligare och bekvämare!!

 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: