Världens bästa ponny!

Åhh dagens ridpass på Ovina var helt underbart som helst.
 
I början var hon jätte bråkig , stog och stegrade och vände samtidigt osv och då vart jag riktigt trött på henne... Men sedan så vart hon verkligen HUR FIN som helst!
Vi red runt en ny runda men hittade inte riktigt runt hela men det var huur mysigt som helst.
 
På vägen hem hittade jag en liten plätt med gräs som jag kunde rida på. 
Och då travade jag först upp för en uppfärtsbacke och det gick helt ok!
Sedan när jag skulle ta galopp så bara släpte jag tyglarna , hon kunde springa iväg vart som helst eller skena iväg osv men nej. Hon är nog världens bästa ponny.
 
FIck även sitta upp på Love då han var en jäkla jobbig häst idag haha. Jag har ett speciellt sätt som brukar fixa det mesta och det gjorde det! Så han vart också skit fin på slutet.
 
Så nöjd över hela dagen så det kommer massa bilder sen och film! :D
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: