Vovvar

Hej!
var hemma från skolan idag igen för att jag har så sjukt ont i halsen och är väldigt hes!
Jag var ute med vovvarna lite efter att jag hade ätit frukost. Jag filmade Nalha och Emser lite, det var väldigt svårt eftersom att båda två är linslusar hahahaha. Kommer antagligen lite bilder antingen i morgon eller om jag hinner lägga in dom på datorn nu ikväll.
I morgon ska jag till skolan trots att jag inte kan prata. Men det går bara inte att missa så sjukt mycket som jag gör nu när jag är hemma. Man blir efter så fort! Efter skolan ska jag med min kompis Michelle till hennes medryttar häst Igor. Jag ska fota dom lite. Tror nog inte att jag lägger ut några bilder här då jag inte vet ifall hon vill det eller inte :)
Hoppas ni haft en bra dag! och fortsatt trevlig kväll!
OMG hahaah jag läste det i huvudet som på nyheterna på TV haha XD

 

 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: