10 saker ni inte visste om mig

Eftersom Emma har gjort "Visste ni att" inlägg så tänkte jag också ha ett så får ni se mer vem jag är :)
  • Jag är beroende av cola
  • Jag har bara ridit i 3 år men kanske ska börja i min kompis ridgrupp och hon har ridit i 8 år
  • Jag har alltid sån otur när det gäller husdjur / djur jag kommer nära
  • Jag är otroligt rädd för spöken
  • Jag älskar englands flagga 
  • Jag har inget helt rum, utan en del i vardagsrummet är mitt rum (1,5/2 m - 5/5,5 m) 
  • Jag hatar skräck på kvällar men tycker det är skitkul på dagarna.
  • Jag var rädd för hästar när jag var liten, och ibland i dagsläget känner jag mig osäker (speciellt bakom en häst)
  • Jag skulle inte alls kunna bli vegetarian, jag äter kött varje dag hemma hos pappa
  • Jag älskar att läsa deckare 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: