Bra bloggar att läsa:

Justjumping - seriöst världens bästa blogg , grymt bra upptadering , otroligt fina bilder , och magiskt fina hästar , Rebecka i sig själv är helt underbar , min STÖRSTA förebild.
 
Ponnysanning - vem älskar inte att läsa lite häst skvaller? ;)
 
Tyrashästar - Älskar hennes blogg och hur hon orkar stå emot allt hat osv , grymt duktig med sina hästar :)
 
Vibymuppen - Kikar in på hennes blogg lite då och då , tycker den e bra med upptadering osv :)
 
Maddefoto - Älskar hennes blogg , mycket fina bilder och hennes häst är jag lite sådär kär i :') Madde e en otroligt vacker och snäll tjej som kan göra ens dag väldigt rolig haha , nej men hon e en otroligt härlig tjej och hennes blogg kikar jag in massor med gånger.
 
Mcbabba - Moa's blogg är det otroligt fina bilder i och hennes kanin Exempel är ju bara bedårande :') Hon är även än av mina närmaste vänner ändå fast hon bor i Norrland. En vän som alltid finns där och ställer upp för en.Alla måste läsa hennes blogg bara för att.
 
Norrtorpryttarna - tre underbara personer som står mig nära , dom har en grym blogg med upptadering och mycket bilder och ja deras blogg äger! Man kan liksom inte läsa den!;) om ni inte läser den , så missar ni något inom blogg världen!
//Emma
 

Kommentarer
Moa

Aw.. Vad gullig du är! :') <3

Svar: ;) <3
sistersriders.blogg.se

       http://McBabba.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: