Corona

Tänkte faktiskt bjuda på lite bilder på Corona och mig.
Jag skötte om henne ca ett halvår och shit vad hon utvecklades.
Från början , när hon inte ens ville ställa sig i boxen.
Hon stegrade oftast när man ledde henne från hagen till stallet.
Hon stog ALDRIG stilla.
 
Sedan ett halvår efter.
 
Hon kunde stå stilla brevid mig.
Hon kunde stå i vattenpölar brevid mig.
Hon litade på mig.
Boxen hann vi inte lösa helt , men hon kunde iallfall lyfta på alla hovarna.
Hon gick snällt brevid mig från hagen.
 
Åhh världens bästa häst var/är hon , saknar henne som bara den! <3
 
Speciellt denna sista bilden , hon la sitt huvud i min famn , kan ni fatta känslan , utan grimma också.
Världens bästa Kaarna's Corona ♥
 
//Emma
 

Kommentarer
Zanna

Åh man ser verkligen hur mycket hon tycker om dig :') Finaste ni!♡

Svar: Asså ÅHHH tack så jätte mycket, det värmer!<3<3 //Emma
sistersriders.blogg.se




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: