Ett litet sånt där morgons inlägg

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott?

Planerna för mig idag är att jag ska fixa lite inne i mitt rum och packa en massa för när Victor (min bror) har slutat skolan så åker vi till Kungsör!
Min mormor och morfar bor där och min syssling , eller typ hela min släkt på mammas sida men!
Så då ska vi hälsa på dom.

Ska ta med kameran också men vet inte om det blir så mycket bilder då det inte finns något att fota haha!

Men jag har iallfall fixat några tidsinställda och kanske bloggar lite genom mobilen också.

Jag e hemma från skolan och e sjuk tyvärr så blir en lugn helg haha :)

Aja nu ska jag gå upp och äta frukost så hörs vi sen!
Btw , redan 20 besökare, kanske besöksrekord idag då?!




//Emma

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: