Igår åkte solen i mitt liv ..

Igår, 27 september 2013 lämnade Solén och Felix Bullersta. Solén, min lilla fjording, som alltid stått upp för mig, finns inte längre i min närhet. Jag vet inte vart han är, jag vet inte när han dör. Eller något. Det enda jag vet är att han har blivit pensionerad och flyttat till en ny familj nu. Jag bryr mig mer om Solén än om Felix. Drygt, jag vet men Felix har jag alltid vart rädd för, lilla busponnyn. Men Solén. Världens underbaraste fjording. Allas favorit. Min sol. 
Saknar dom enormt och att inte ens få säga hej då till dom skär i hjärtat på mig. Men vad kan jag göra? :(
 
Solén <3 
 

Kommentarer
Zanna

Nej va hemskt :o (<^^<) Styrke kramar!!

Svar: Tack! /emelie
sistersriders.blogg.se




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: