Kändis hit, kändis dit

Som ni vet så ska ju jag träffa Petter i oktober, men imorgon är det så att jag och Jessica ska iväg till Uppsala och typ se några av Yohios vänner (vet inte om han är med) som har spelat i Yohios band/gamla band som kör solo nu eller någonting, dom är kändisar i alla fall så vi ska på ett popcon och lyssna och se dom! Kameran kommer såklart med men kan inte va så säker på att det blir så bra bilder för det är fri inträde så det kommer va smockfullt! 
 
Jag ska va hos Jessica kl 8 på morgonen och såg först fram emot sovmorgon men det är värre än att gå i skolan! För då behöver jag inte gå upp så himla tidigt! Skönt att det är några timmar dit så man kan sova! 
 
Två av dom vi ska se är i alla fall Seike och Yoru (bekanta med Yohio, men dom har typ bråkat) 
Här får ni bilder på dom :)
 
Seike
 
<--- Yoru som gör minen :p         Seike --->
 
 
 

Kommentarer
Joizen

Känner Seike lite smått, han är verkligen en ashärlig person! :)

Svar: Va roligt! Seike var inte där idag men vi fikade med Yoru och det vart massa skratt och kramar mellan oss :) /emelie
sistersriders.blogg.se




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: