Lite annorlunda

Hej!
Jag är lite mer annorlunda än vad andra tjejer är. Jag är ingen fjortis som sminkar mig i 30 minuter. Jag är lite mer galen, som jag och mina vänner säger CATWOMAN! Men det är kul att va galen, man testar på så mycket saker som är roliga, även fast man blir smutsig. Man ska leva medans man kan. YOLO är mitt motto (Y) 
Men som nu, jag sitter och spelar minecraft med min bror. Jag orkar inte förklara vad det är, det kan jag göra i ett annat inlägg. Men det skulle inte fjortisar förstå. Ibland kan jag va mer fjortis än vid vissa tillfällen men jag är ingen "äkta" fjortis eller vad man ska säga :p
 
Men nu ska jag spela med min bror! Det kommer ingen bild nu för är inne på min brors skoldata så har inga bilder! 
/Emelie

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: