Mitt svar på frågan-

Jag svarar nu på DENNA fråga som jag ställde till er förut.
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Jag tycker att speciellt en hästblogg , att det ska vara många fina och bra bilder.
Dom ska inte vara för suddiga och helst tagna med en BRA kamera. Även inte samma bilder hela tiden , utan man försöker verkligen variera sina bilder , för jag vill gärna se NYA bilder som jag inte sett förut.
 
Inläggen ska vara ordentliga och BRA. Inte såna inlägg som typ *idag va jag i skolan och vi gjorde det och det* det tycker jag ialflall blir bara tråkigt att läsa. Jag menar man är ju inne på bloggen för att läsa ordentliga och häst inlägg. Och det ska vara mycket åsiktsinlägg , tips , bra att ha inför hösten osv! För då blir det otroligt mycket roligare att läsa.
 

Designen ska vara STILREN och inte allt för mycket små saker , för det blir aldelles för jobbigt för ögonen tycker JAG.
Även inte en färg som e för stark , utan det ska vara en mjuk färg. För annars bländar man sina ögon typ haha.
Designen är ju ändå det första man ser utav bloggen , om det e en bra design så brukar jag ialflall fortsätta läsa.
inte bara därför men hoppas ni förstår.
 

Hur många inlägg ska det vara tycker jag inte spelar så stor roll , men MINST 2-3 inlägg om dagen ialflall , och dom försöker man dela upp på en hel dag. För man kollar ju oftast bloggar i antingen skolan eller när man kommer hem från skolan , även när man kanske lägger sig på kvällarna osv.
 
Det är väl MINA åsikter om en hästblogg. 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: