Myskväll <3

Nu har jag äntligen en riktig myskväll med mamma som jag inte har haft på flera veckor! Med mamma har jag inte haft det på hur länge som helst men en myskväll har jag inte haft på ett par veckor. Aja, myser framför datorn och kollar på Pretty Little Liars! Jättebra serie! Älskar när man hittar något bra tv-serie som man kan sitta flera timmar och kolla på! Mina senaste favoriter är Weeds, Pretty Little Liars och Chicago Fire. Men i alla fall, myser med en chokladdryck som heter Nesquick. (Med smak från chokladpuffarna, ja) lite cola, center, PimPims och bubblig marabou choklad :) Jätte mysigt!
 
 
 

Kommentarer
zussi

Vilken fin blogg ni har!

Svar: Åh tack du!:')
sistersriders.blogg.se

       http://mezussi.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: