Uppsala Peppcon

Hej!
Som ni vet var jag i Uppsala på Peppconet idag. Hinner tyvärr inte lägga upp bilder idag, men dom kommer upp imorgon! Kan i alla fall berätta om det.
 
På peppconet var det typ sydasiens tema eller nåt sånt, manga osv, så alla var typ utklädda till Piccachu (stav) och såna varelser, och så kommer jag och Jessica, två vanliga tjejer. Haha vi fick många blickar på oss. Men vi sa det att nästa år om vi ska dit så skulle vi klä ut oss. Jag tänkte ta min one piece men så tänkte jag att alla skulle glo, men jag skulle verkligen ha tagit på mig den för då hade jag passat in! 
 
Det var ganska tråkigt till en början, tills Yoru kom. Han skrev på insta att vi skulle möta honom utanför så då gjorde vi det, (och typ 20 pers till) men sen gick alla förutom 9 st så vi blev alla sammanlagt 11 st. (Kan säga några namn, Jag, Jessica, Yoru och hans kompis Julia, Maja, Elin, Alice, det är dom jag kommer ihåg) och sen så gick vi till cafeterian för Yoru var hungrig så då fikade dom som ville, och dom som inte hade pengar fick 3 kakor för 10 kr av Yoru. Jessica satt exakt mitt emot honom vid bordet och jag satt mitt emot Julia. Asså 1 meter framför oss. Vi lärde känna varandra (allihopa) och det var lixom inte Åh han är kändis jag känner en kändis han är med oss för att han är kändis omg!! Han ville verkligen lära känna oss, vi lärde känna honom som person och inte kändis, så det var riktigt kul! Han var sjukt snäll! Jag fick tyvärr ingen bild med honom och mig men på jessica och honom fick jag flera gånger. Jag kan säga att det blev en eftermiddag med mycket skratt och glädje, underbara Yoru!! 
 
Som sagt kommer bilderna imorgon!
 
/Emelie

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: